- What Google should do « BuzzMachine
- Varför ska jag lyssna på dig?
- New Etre Gloves
- bloggen startar igen den 19 januari
- The #1 Problem Most Brands Have
- Intuition är implicit kunskap | The Brand-Man
- My 10 Most Popular Posts of 2009 are not the ones I like
– Applåd till Google! Internet ska vara fritt och självklart även i Kina!
– “Du måste kort sagt anpassa dig efter oss, inte tro att vi anpassar oss efter dig.” Så enkelt, så svårt.
– Snygga! Och tänk så praktiska :).
– Om en vecka börjar Bodström blogga igen. Nu vet ni det.
– “Remember, even if your brand has some strange issues, rules, regulations or laws attached to it, as long as you are consistent in how it plays out in the marketplace, people may not love it, but at least they’ll understand it.”
– Intressant gästinlägg på micco.se.
– Om du inte har läst Jesper tidigare så kanske det är läge att börja med en best-of-post från 2009. Jesper skriver ofta om SEO (search engine optimization), även om det här handlar mest om Sociala medier.
One thought on “Jonas delade grejer | 2010-01-13”
Comments are closed.