- Top 8 Electrolux Design Lab 09 finalists announced
- Det bästa från idag – tisdag
- Fler har tillgång till bredband än dagstidning i hemmet | internetstatistik.se
- Swedbanks sitcom mest för framtiden
- Om att hitta nytt namn på företag och organisationer | Namnprojekt | Namnbyte | The Brand-Man
– Produkt- och designutvecklingen går verkligen i turbofart! Kolla in deras Newsroom http://newsroom.electrolux.com/ som är ett föredöme hur enkelt webben och sociala medier kan användas för att sprida intressanta saker vidare.
– Det bästa från Johan Hedberg med Hitler i toppform :).
– Tendensen är tydlig. Blir förvånad över att det fortfarande är nästan 70% som prenumererar på en tidning.
– Kommer inte byta bank pga det här, men visst är filmerna roliga :). Precis som med allt annat som företag gör för att stärka sin posotion, så är det vissa som gillar det och vissa som dissar det. Så tror jag också att det fungerar när det gäller reklam. Gillar jag den så tycker jag lite mer om företaget (nåja, men iaf) och tvärtom så blir min reaktion den motsatta. Springer med andra ord inte så ofta på Mekonomen just nu, om man säger så ;).
– “Valet av namn är av strategisk betydelse”. Insåg det redan innan jag själv döpte mitt företag, men ändå lyckades jag inte bättre. Surt, men en erfarenhet rikare.