- The customer is always right – what does it mean?
- Push Gmail Finally Comes To The iPhone, No Thanks To Apple
- Apple Approved Almost 1400 iPhone Apps Last Friday…Fourteen Freaking Hundred [IPhone]
- Allakartor-app för iPhone och Android
- Nu skriver vi historia – 100 dagar, 100 händelser
- Följ vårt frukostseminarium på Bambuser och Slideshare
- Dra något gammalt över dig!
– Inte helt lätt. Ibland är det rätt att släppa kunden. Gå vidare.
– Måste såklart testas. Undrar hur det påverkar batteritiden?
– Ja, vad ska man säga?! Wow kanske :).
– Bra att uppdateringar är på G!
– Jag blir så imponerad av energin och ambitionen! Lycka till hela gänget!
– Såg delar av det. Det finns fortfarande mycket att jobba på när det gäller ljud och bild. Bra grund att bygga vidare på.
– Ord och inga visor med många bra frågor.
Det tror jag också. Som leverantör har man ett ansvar att säga vad man tror är det bästa för kunden, även när kunden tycker annorlunda.
Sant, det är inte helt lätt att bestämma sig om man vill ha kunden kvar eller inte, men OM man vill det så tror jag det nog kan vara rätt att agera så som Seth skriver. Eller möjligtvis att på ett snyggt och bra sätt förklara saken, men ändå göra som kunden vill.
Tack för länk! =)